TYGODNIOWY PLAN ZAJĘĆ GRUPOWYCH
PONIEDZIAŁEK
- Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w grupie z oligofrenopedagogiem (kultura żywego słowa, terapia ręki - malowanie 10 palcami)
- Gimnastyka korekcyjna
WTOREK
- Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w grupie z oligofrenopedagogiem (kształtowanie wiedzy o świecie - środowisko przyrodnicze, terapia ręki - zabawy produktami sypkimi)
- Gimnastyka korekcyjna
- Rytmika
ŚRODA
- Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w grupie z oligofrenopedagogiem (rozwijanie umiejętności matematycznych, terapia ręki - zabawa masami przekształcalnymi)
- Gimnastyka korekcyjna
- Słuchanie muzyki klasycznej (element programu "Wychowujemy przez sztukę”)
CZWARTEK
- Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w grupie z oligofrenopedagogiem (różnorodne zajęcia plastyczne, terapia ręki - papieroplastyka)
- Gimnastyka korekcyjna
- Rytmika
- Zajęcia teatralne
PIĄTEK
- Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze z oligofrenopedagogiem (realizacja programu "Przedszkole Promujące Zdrowie")
- Gimnastyka korekcyjna
W każdej grupie przedszkolnej odbywają się w ciągu tygodnia zajęcia grupowe z neurologopedą, zajęcia rozwijające komunikację wspomaganą ( neurologopeda), zajęcia z fizjoterapeutą.
Zajęcia indywidualne odbywają się każdego dnia według harmonogramu ustalonego przez specjalistów.
Dzień w przedszkolu
6.30- 8.00 zabawy swobodne, zajęcia przy stoliku podczas schodzenia się dzieci
8.00- 8.30 śniadanie, czynności higieniczne, rozwijanie i utrwalanie umiejętności samoobsługowych
8.30- 10.00 gimnastyka korekcyjna, zajęcia dydaktyczno-wychowawcze,
10.00 -10.30 II śniadanie, czynności higieniczne, przygotowanie do wyjścia na spacer ( czynności samoobsługowe)
10.30- 11.30 spacer, zabawy w ogrodzie
11.30-12.00 zajęcia grupowe ze specjalistami zgodnie z harmonogramem
12.00-12.30 obiad, toaleta po posiłku ( rozwijanie umiejętności samoobsługowych)
12.30 –13.30 odpoczynek przy muzyce, relaks zgodnie z potrzebami dzieci
13.30-14.00 zabawy samodzielnie organizowane przez dzieci
14.00-14.30 podwieczorek, utrwalanie czynności samoobsługowych
14.30-16.30 zabawy dowolne, zajęcia indywidualne z oligofrenopedagogiem, rozchodzenie się dzieci do domów